SFO

Kontakt:

SFO mobil: 27903860

Klub mobil: 27904217

Send gerne SMS med beskeder omkring børn. Det kan være, hvis andre skal hente eller beskeder omkring sendetid. Beskeder til Klub kan også sendes via SFO mobilen.

Dag

Mandag

SFO: 6.30-17.00          Klub:13.30-17.00

Tirsdag

SFO: 6.30-16.00          Klub: 13.30-16.00

Mellem kl. 8.00 og 13.30 er det ikke altid muligt at træffe personalet i SFO´en, da vi er med i undervisning rundt om på skolen.

Aktiviteter i  løbet af måneden:

Første fredag i måneden er der forældrekaffe om eftermiddagen. Her kan I komme og få en kop te/kaffe og lidt godt til ganen. Der er lidt tid til snak og se hvad vi laver i SFO/Klub for tiden.

Sidste fredag i måneden er der disko for børnene, hvor der er høj musik, lys og røg. Vi krydrer timerne med lidt konkurrencer og saftbar.

Èn fredag i måneden har vi HumleBIO, hvor vi viser film for dem der har lyst.

Hver onsdag har vi aktivitet i hallen.

Vi har derudover hver uge også kreativt værksted og forskellige aktiviteter rundt om på skolen.

Forsikring
Vi anbefaler at jeres barn er fritidsulykkes forsikret, da det ikke er forsikret gennem skole, SFO og Klub.

Afkrydsning/stregning
Hver dag bliver børnene krydset af i deres klasse efter skoletid. Herefter går vi over i SFO’en og bliver skrevet op til aktiviteter. Der sidder hver dag en voksen og skriver op og streger de børn der går hjem. Det er vigtigt at komme ind forbi ”Caféen” og sige farvel.

Hvor må børnene opholde sig
Vi har et stort område børnene kan færdes på. Vi gør meget ud af at fortælle dem hvor de må færdes samt hvor de ikke må være. Vi gør brug af skolegården, Hallen, Gymnastiksalen, Bryderummet, Svømmehallen i vinterhalvåret og Gårdhaverne.

Legetøj
Hvis barnet medbringer eget legetøj, er det på eget ansvar.

Mobiltelefoner/tablets
Sidst på eftermiddagen (fra kl. 15.30) er der mulighed for at sidde med sin medbragte mobil/tablet. Èn gang om måneden har vi skærmdag på månedsplanen.

Herunder kan i se SFO'ens aktivitetsplan